Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:16:42+01:00
Ponieważ uważam że młodzi ludzie powinni uczyć się na własnych błędach i wyciągać wnioski z własnych czynów i z tego w jaki sposób postępowali .ważną kwestią w naszym życiu jest oczywiśćie i nieodwracalnie z każdej z perspektywy zdanie rodziców aczkolwiek nie powinni oni decydować o tym co będzie się z nami działo . w końcu to tylko i wyłącznie nasze życie .i tak czy owak przeżyjemy je wedle własnego życzrenia a nie spełniając nieudanie plany na życie własnych rodziców !
2009-12-01T20:18:29+01:00
Nie dorośli nie mają prawa decydować o przyszłości sowich dzieci, mogą jedynie je trochę nakierować w którym kierunku mają pujść .
Dorośli nie mają prawa decydować o przyszłości dzieci ponieważ:
1) Dziecko samo musi wiedzieć co chce robić w życiu, musi lubieć to co chce robić.
2) Jeśli dziecko będzie smuszone np. iść na studia to może się stać tak że ich nie zda bo wiecznie będzie się denerwowało tym że jak dostanie 1 to rodzice będą go wyzywać.
3) Dziecko nie jest wtedy szczęśliwe jeśli rodziece smuszają go do czegoś.
  • Aga9
  • Początkujący
2009-12-01T20:25:45+01:00
Jakieś prawo mają, w końcu jesteśmy ich dziećmi nie?
A tak na serio to każdy dzieciak powinien wybrać sobie przyszłość samodzielnie, oczywiście może się sugerować poradami rodziców, ale ostateczna decyzja powinna należeć do dziecka.
Argumenty:
• samodzielność jest najważniejsza, aby dać sobie radę w dorosłym życiu
• skąd rodzice mogą wiedzieć jakie mamy zainteresowania a z jakiego przedmiotu nam nie idzie
• praca, którą będziemy wykonywać w przyszłości powinna nam sprawiać przyjemność
• jeśli rodzice zadecydują o naszej przyszłości a nam pokrzyżują się plany, to będziemy na nich źli