Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:15:30+01:00
Ziemniaki-stana sie ciemniejsze i ulegnia zmiane ich wlasciwosc -proces tzw.-osmoza.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:16:10+01:00
Woda zawiera więcej soli niż ziemniaki więc do komórek ziemniaka będzie przenikać sól.To zjawisko nazywamy osmozą
14 4 14
2009-12-01T20:15:48+01:00
Ziemniaki, które po obraniu zbyt długo leżą w osolonej wodzie, stracą swoją jędrność. To zjawisko nazywamy osmozą.

Proszę ;*
8 4 8