Odpowiedzi

2009-12-01T20:17:07+01:00
Forma wypowiedzi to jest to czym sie posługujemy....
np. mówimy monologiem czyli ja cały czas mówie inni słuchaja
albo dialog- rozmowa dwóch lub wielu osób
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:17:35+01:00
Forma wypowiedzi-ukształtowanie językowe, stylistyczne; sposób w jaki się wypowiadamy zgodny z obowiązującymi normami.

Formy wypowiedzi:
a)pisemne i ustne
b)rozwinięte i nierozwinięte
c)oficjalne i nieoficjalne
d)potoczne i literacki

Rodzaje form wypowiedzi:
NOTATKA
OPIS
OPOWIADANIE
CHARAKTERYSTYKA
ESEJ
OGŁOSZENIE
RECENZJA
ZAPROSZENIE
ROZPRAWKA
STRESZCZENIE
SPRAWOZDANIE

naj ? ;*
14 4 14