Odpowiedzi

2009-12-01T20:32:39+01:00
Cześć Marcin! Warszawa. 24.05.09
Piszę do ciebie ,by opowiedzieć ci o książce,którą ostatnio przeczytałem.Jest to Harry Potter i komnata Tajemnic.
Występują w niej bohaterowie tacy jak:Harry,jego przyjaciele i wiele postaci drugoplanowych.Opowiada ona o chłopcu,który jest czarodziejem i odkrywa jak sam tytuł wskazuje "Komnatę Tajemnic".Gdy czytałem tą książkę,tak mnie zaciekawił,że odciełem się od świata.Ocknąłem się gdy skończyłem czytać.Najbardziej zaciekawiły mnie tam kłopoty Harry'ego.
Zachęcam cię do przczytania tej książki,a ja czekam już na następną część.
Pozdrawiam,Rafał
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:32:47+01:00
Cześć Paweł,

Na poczatku mojego listu chciałabym rdzpozdrowic i serdecznie Cię ucałować.Jak tam zdrowie??

Pisze do ciebie bo byłam bardzo ciekawa co tam u ciebie??
Jak ci poszla matura?Ostatio mówiłes że twój temat maturalny związany jest z fantastyką.Dlatego Harry Potter cale trylogie.
Każda ta książka jest dla mnie bardzo magii ważna.Mówi o trójce przyjaciół w świecie i ich niesamowitej więzi.
Jestem pod wielkim wrażeniem że ludzie potrafią sobie tak ufać i być przy sobie.Bo widzisz ja nie mam takich przyjaciół ,dlatego to podziwiam.
W książce tej wystepuje mnustwo fantastyki,ludzi latające na miotle, upiory a przedewszystkim akcja dzieje sie w szkole Magii i czarodziejstwa.
Ta trójka przyjaciół Harry ,Ron i Hermiona to niezwykli nastolatkowie ktorych każdy powinien brac przykład.

Dlatego uważam że powienieś ta książke przeczytać.Gdybys mial ochote porozmawiac na ten temat pisz.

Twoja Koleżanka

XYZ
1 5 1