Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:17:51+01:00
X+y=90
0,9x+1,1y=85

x=90-y
0,9(90-y)+1,1y=85

x=90-y
81-0,9y+1,1y=85

x=90-y
0,2y=85-81

x=90-y
0,2y=4

x=90-y
y=20

x=70
y=20
49 4 49
2009-12-01T20:18:53+01:00
X+y=90zł
x=90zł-y
0,9x+1,1y=85zł
[0,9*(90-y)]+1,1y=85zł
81-0,9y+1,1y=85zł
0,2y=4zł
2y=40zł
y=20zł
x=90-20=70zł

x=70zł
y=20zł
5 4 5
2009-12-01T20:20:55+01:00
X-cena sukienki
y-cena peleryny

x+y=90
90/100x+110/100y=85 |*10

x+y=90 |*(-11)
9x-11y=850

-11x-11y=-990
9x-11y=850

-2x=-140
x=70

x+y=90
70+y=90

y=20
x=70

sukienka kosztuje 70 zł a peleryna 20 zł



8 4 8