Czy trudno w dzisiejszych czasach być świętym i czy jest to w ogóle możliwe na podstawie życia i działalności Karola De Foucaulda .

daje dużo punktów,więc oczekuje odpowiedzi nie ściągniętej z internetu !!!! oceniam najlepszą odp.

TO NIE MA BYĆ Z INTERNETU!!!!!!!!!!!!!!!

(minimum strona A4)

2

Odpowiedzi

2009-12-04T19:11:58+01:00
Świętym trudno jest być, chociaż się chodzi do kościoła. Nie liczy się u Pana Boga przyjście to kościoła bo się powinno. Jeśli tylko przyszliśmy bo trzeba to żadna modlitwa. Trzeba oddać Panu Bogu całego siebie. Dużo ludzi nie chodzi bo im się po prostu nie chce. Diabeł ich do tego namawia. Zwykle też bogactwa te komputery telewizory przesłaniają nam Boga. Przypominamy sobie o nim w potrzebie. Trzeba się modlić każdy o tym wie ale większości się nie chce. Na rekolekcjach raz słyszałam że jeden Pan mówił że wierzy ale przychodził tylko raz w roku poświęcić jajka. Więc trzeba wyciągać wnioski z swojego zachowania teraz, bo później może być za późno.

Więcej nie mogę wymyślić
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T23:39:46+01:00
Świętym trudno jest być, chociaż się chodzi do kościoła. Nie liczy się u Pana Boga przyjście to kościoła bo się powinno. Jeśli tylko przyszliśmy bo trzeba to żadna modlitwa. Trzeba oddać Panu Bogu całego siebie. Dużo ludzi nie chodzi bo im się po prostu nie chce. Diabeł ich do tego namawia. Zwykle też bogactwa te komputery telewizory przesłaniają nam Boga. Przypominamy sobie o nim w potrzebie. Trzeba się modlić każdy o tym wie ale większości się nie chce. Na rekolekcjach raz słyszałam że jeden Pan mówił że wierzy ale przychodził tylko raz w roku poświęcić jajka. Więc trzeba wyciągać wnioski z swojego zachowania teraz, bo później może być za późno.
1 5 1