Odpowiedzi

2009-12-01T20:20:16+01:00
Zadanie1
Dane są przedziały A=<-6,3) i B (-1,7). Wyznacz AuB, AnB, A\B.

AuB <-6, 7) AnB(-1,3) A/B <-6,1>

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:23:43+01:00
1
A∨B=<-6,7)
A^B=(-1,3)
A/B=<-6,1)
2
2x-3y=16 ---->2x=16+3y
5x+7y=-18 x=8+3/2y

5*(8+3/2)y+7y=-18
40+15/2y+7y=-18
1514/2y=-18-40
29/2y=-58
y=-58*2/29
y=-116/29
y=-4
x=8+3/2*(-4)
x=8-6
x=2
odp x=2
y=-4


4 5 4
2009-12-01T20:31:03+01:00
AuB=<-6;7) AnB=(-1;3) A\B={-6, -5,-4,-3,-2}

zad2
2x-3y=16
5x-7y=-18 | *(-2.5)

-5x-7,5y=-40
5x-7y=-18

-14,5y=-58 | :(-14,5)
y=4

2x-3y=16
2x-3*4=16
2x-12=16
2x-16+12
2x=28 | :2
x=14