Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:23:24+01:00
900+900*10%=900+90=990-po pierwszej podwyżce
990+990*20%=990+990*0,2=990+198=1188-po drugiej podwyżce


990*x%=1188
990*0,01x=1188
0,01x=1188-990
0,01x=198
x=198;0,01
x=1,98(%)- o tyle % wzrosła cena
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:24:32+01:00
1)podwyrzka

900 cena roweru
900zl:1-%=90zl
900+90=990
rower po pierwszej podwyrzce bedzie kosztowal 990zl

2)pdwyrzka

990zl cena po pierwszej podwyrzce
990zl:20%=198zł
990+198=1188zl-po drugiej podwyrzce


sory ale tego (B) nie wiem
4 2 4