Odpowiedzi

2009-12-01T20:18:51+01:00
Plecak należy otworzyć za pomocą suwaka następnie włożyć lub wyjąć przedmiot po wykonanej czynności plecak zamknąć plecaka nie należy wystawiać na niszczące działania słońca wiatru czy deszczu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:18:53+01:00
1. Otworzyć plecak
2. Powkładać ksiazki
3.Zapiąc go
4. Dopasowac odpowiednio szelki
5.Chwycić do reki
6.Załozyc na plecy
xD:D
1 5 1