Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:23:18+01:00
Opisano zagrożenie, jakie wisiało nad Polską ze strony Zakonu Krzyżackiego. Przedstawiono postawę całego narodu (głównie rycerstwa) wobec takiego niebezpieczeństwa w taki sposób, aby na końcu można było wyciągnąć wnioski (obserwacje).
3 2 3
2009-12-01T20:25:19+01:00
-stosunki polsko-krzyżackie
-obyczaje rycerskie
-miłość Zbyszka i Danuśki
-niegodziwość krzyżacka
-obyczaje
- wierzenia
Jeśli o to chodziło to powinno być to
wystarczy tylko ubrać w zdania
4 4 4