Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:22:48+01:00
1. Co jest łatwego w Ellen .?
2. Czy Jake gra w piłkę nożną na przerwie obiadowej . ?
3. Kto nienawidzi matematyki ?
4. Kto nie lubi szkoły . ?
5. Kto jest bardzo popularny .?
6. Czy oni mają matematykę w środę .?

1 5 1
2009-12-01T20:23:35+01:00
1.Co jest łatwe dla Ellen?
2. Czy Jake gra w piłkę nożną w przerwie na lunch?
3. Kto nienawidzi matematyki?
4. Kto nie lubi szkoły?
5. Ko jest bardzo popularny?
6. Czy oni robią matematykę w środy?
1 5 1