Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:29:19+01:00
Klasa
Rok nauki

Do Dyrekcji
(nazwa szkoły)
w (miejscowość)

(akapit) Zwracam sie z uprzejmą prośbą, w imieniu klasy (klasa) o zmianę nauczyciela prowadzącego przedmiot matematyka, którym obecnie jest Pani (imię i nazwisko).
(akapit) Prośbą swą motywuję tym, że kompetencje, predyspozycje osobiste obecnego nauczyciela sprawiają, że wielu uczniów nie jest w stanie opanować materiału przewidzianego programem nauczania. Ponadto zaburzone kontakty na płaszczyźnie nauczyciel - uczeń, z Panią (imię i nazwisko) powodują niezdrową atmosferę w klasię, ktora dodatkowo utrudnia zdobycie wiedzy i umiejętności przewidzianych w programie nauczania. Zmiana nauczyciela prowadzącego mogłaby zniwelować wszystkie problemy oraz poprawić samopoczucie obu stron.
(akapit) Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Podpis
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:31:09+01:00
Prezydent
Urzędu Miasta
w Warszawie

My mieszkańcy Osiedla Białołeka wzracamy się z prośbą umieszczenia koszy do sergregacji śmieci. Chcemy być ekologiczni i dbać o nasze kochane środowisko

W załączeniu lista osób popierających wniosek.