Z lektury pod tytułęm hobbita
1 co lubił gollum
2 z czego mogło wynikać jego dziwactwo
3 czym sie odzywiał i jaki sposób zdobywał pozywienie
4co było charakterstyczne w jego zachowani i mowie

jakby co to wszystkie pytania o gollumie z <hobbita" tolkena

2

Odpowiedzi

2009-12-01T20:32:11+01:00
1. swój skarb i ryby
2. z samotności, przez pierścień
3. rybami, łowił je albo małymi trollami, które zabijał używając pierścienia
4. ssssyczenie, ssskarbie, monologi w 2 os.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:32:15+01:00
2.Dziwactwo Goluma mogło wynikać ztego że przez bardzo długi okres miał pierścień i był przez ten czas samotny.
3.odżywiał się rybami łapiąc je żywe i takież zjadając
4.prawie zawsze mówił do siebie i często używał zwrotu "mój skarbie"czyli mówił do pierscienia
1.gollum kochał pierścień,lubił też ciemność w której od lat mieszkał,lubił jeść ryby