Jakie jest twoje zdanie na temat "Wynalazki a losy świata"
Chodzi o to że np. Moim zdaniem wynajdywanie wynalazków jest pożyteczne/nie pożyteczne albo powinno się ryzykować/nie powinno sie ryzykować ...

Z góry dziekujee za pomoc~!! pilnee

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:34:59+01:00
Moim zdanie wynajdowanie wynalazków jest bardzo potrzebne dla świata , poniewaz wtedy pojawiaja sie nowe rzeczy z ktorych mozemy korzystac.Gdyby w poprzednich epokach nie zostaly skonstruaowane takie wynalazki jak koło swiat nie wygladal by tak jak teraz . Wynalazki ktore teraz zostana skonstruowane moga zostac przydatne i wykorzystane w przyszlość . Bez wynalazkłów nie mielibysmy niczego .. .

Mam nadzieje ze dobrze . ; ) ./ Dasz najlepsza ./?
1 1 1
2009-12-01T20:37:06+01:00
Moim zdaniem wynajdywanie wynalazków jest pożyteczne ponieważ śwat się rozwija wchodzą nowe technologie,a stare sprzęty się psują i nie zadowalają ludzi.Jednak wynalazcy nie powinni testowac urządzeń na zwirzętach ponieważ one równierz żyja i czują! to jest wielkie ryzyko śmierci ciała zywego.
1 5 1