Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:38:54+01:00
Miłośc pokazuje uczucie wielkie, które rodzi się wbrew rozmaitym przeciwnościom, jakie przynosi los. Okazuje się silniejsze niż przywiązanie rodowe.Że w prawdziwej miłości żadne z nich nie może żyć bez drugiego. Niespełniona, szalona i dojrzała, zmysłowa i pełna rozpaczy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:39:36+01:00
Miłość Romea i Julii jest przykładem szczerej i oddanej miłości dwojga ludzi. Tych dwoje ludzi zakochała się w sobie od pierwszego wejrzenia, nie zważając na przeszkodę jaka była właśnie kłótnia ich rodów. Romeo i Julia darzyli siebie nawzajem wspaniałym i szczerym uczuciem, które potrafi przetrwać wszystko. Ich miłość moim zdaniem jest przykładem miłości doskonałe, aż po kres naszego życia. Jednak dla mnie w tak młodym wieku było to raczej wielkie zauroczenie niż wielka miłość dwojga ludzi
1 5 1