Odpowiedzi

2009-12-01T20:38:34+01:00
Zainstaluj sterownik - VIA USB 2.0 Driver
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:08:04+01:00
Panel sterowania -> dodaj urzadzenia -> wyszukaj podlaczone urzadzenia -> i instalujesz sterownik do pendrive.
2009-12-01T21:22:08+01:00
Ale masz tego pendrive od nowosni masz moze jakis kabel do niego?? jak wsadzasz do USB to nic na kompie nie wyskakuje ci zaden komunikat ze znaleziono nowy spred albo cos :D??