Odpowiedzi

2009-12-01T20:39:27+01:00
Nie powinniście ludzi zniwalać, może t kiedyś staniesz w takie sytuacji i to ciebie męczyć. cZY BĘDZIE CI MIŁO ? Po drugie każda istota ma prawo do gosnego życia, więc nie wolno go wykorzytywac. uwazam, ze niewolnicy byli barzdo biednymi ludzmi, gdyz nawwet jesli byli chociaz chwile wolni i mieli potem zdiecko to ono te zstawalo sie niewolnikiem.
9 4 9
2009-12-01T20:40:45+01:00
Niewolnik słuzy wyzszej władzy i nie jest to bardzo szczesliwa posada tylko cos ci kaza
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • jak
  • Rozwiązujący
2009-12-01T20:42:27+01:00
Każdy człowiek ma prawo do godnego zycia.Ma prawo do swobodnego wyrażania myśli i uczuc oraz do swobody poruszania się. Niewolnictwo jest w naszych czasach niedopuszczalne.Jest to czyn nie godny chrześcijanina.Każdy kto wierzy w boga napewno nie dopuści sie takiego czynu.
13 4 13