Witam, jestem bardzo gruby. Potrzebuje waszych rad - jak sie odchudzic? :( Mam 63kg(!!) nadwagi i koledzy sie ze mnie smieja, a to jest baardzo niemile :( Prosze was o pomoc, nizej zalaczam zdjecie zrobione przez moich kolegow :(

3

Odpowiedzi

2009-12-01T20:38:24+01:00
Sport.. idź do lekarza... może przepisze ci jakas odpowiednia diete lub tez jakies tabletki.. duzo owocow... i przede wszystkim duzo ruchu, podstawa..
;)
1 4 1
2009-12-01T20:38:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:39:44+01:00
Niewiem czy to jest żart ? ale ok powinienes mniej jest słodyczy.! duzo ćwiczyc i uprawiac spotr. przebywac na swierzym powietrzu a nie przed kompem poszukaj na necie fajnen diety np a6w.. tylko nie zchudnij za szubko bo potem jak wrócisz do normy z jedzeniem to zrobi się z ciebie pulpecik...
2 5 2