Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:50:16+01:00
Noce bez minut snu ,
Dnie po brzegi wypełnione żalem . ,
Serce zranione zostawiam znów
I wspomnienia przeplecione Twej goryczy szalem.

W sercu nienawiść do siebie zbiera ,
Lecz i tak rozstanie wybieram .

Ze łzami w oczach wymuszam obietnicę :

" Proszę zachowaj w sercu naszych wspomnień skarbnicę .
Przezwycięż gniew, nienawiść i gorycz
I sprowadź swą miłość na lepsze tory.
Znajdź w przeznaczonych ramionach ukojenie.

Chcę by minęło szybko Twe cierpienie " .

2009-12-01T20:56:39+01:00
Czy komputer,telewizor a może smsy z koleżankami
czy ktoś mi powie co z tymi rzeczami-mam zrobić
a może się pouczyć, nie to zbyt nudne
a może napisać wiersz , nie to zbyt trudne
a może poczytam książkę-nie to dla kujonów
a może napiszę pamiętnik- nie to jest z kosmosu
a może....może....
Nie wiem co już mam robić!Czy ktoś mi w tym pomoże , czy nie, bo nie wiem jak zająć mój czas. =P