Odpowiedzi

2009-12-01T20:47:54+01:00
1,5 * 0,25= 0,375 = 37,5% - tak myślę ;)

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:54:29+01:00
Za jednym razem wypijamy:
0.25*1.5(szklanki)=0.375 szklanki naparu..

Jesli w
1.5(szklanki naparu) = 1 łyżka leku
0.375(szklanki naparu) = x łyżek leku

x=0.375*1/1.5= 0.25 łyżki leku

19 4 19
2009-12-01T23:59:37+01:00
1łyżka-1,5 szklanki
x łyżki- 0,25 szklanki

1,5x=0,25
x=0,375 łyżki
1 3 1