Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:04:52+01:00
Czytanie biblii jest nam potrzebne, wielu ludzi traktuje ją jak zwykłą książkę, kiedy ona jest taka ważna. Jest natchnieniem dla wielu poetów, muzyków i malarzy, ona sprawia, że w ich dziełach pojawia się to magiczne "coś". Z biblii pochodzi także wiele frazeologizmów. Nawet dla nas, młodych, nie doświadczonych jeszcze życiowo, młodych ludzi, powinna być drogowskazem. Znajdują się w niej cenne życiowe mądrości, trzeba je tylko znaleźć i odpowiednio zinterpretować. Często jednak nie rozumiemy słów biblii i nie bierzemy ich na serio.

Proszę ;*
2009-12-01T21:09:09+01:00
Coraz mniej osób czyta biblia a czytanie jej jest bardzo ważne jeśli ktoś chce zostać np.poetą,muzykiem czy malarzem.Jeżeli ktoś chce mieć taki zawód czytanie bibli jest niezbędne.Wiele najlepszych dzieł artystów jest związane właśnie z biblią.Także wiele frazeologizmów wzieło zaczątek u jej dziejów.Czytanie biblii napewno każdemu przyda się w życiu.