50 punktów dla tego kto napisze mi 5 za** komedi (coś w stylu różowa pantera,but manitu,superhero; mogą być też bajki ważne żeby było z czego brehtać)i 5 super filmów fantasty-przygodowych (np. góra czarownic,final fantasty ; nie lubie harego potera i władcy pierścieni ;p )
pierwsza osoba która napisze dostanie odp. najlepszą lecz jeśli ktoś da więcej niż po 5 tytułów i będą to takie których nie znam istnieje możliwość dania dodatkowych pkt (powiecmy od 20-50)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:51:51+01:00
Komedia Romantyczna
American Pie
Galerianki
Boski Żigolo
Bruno
Epoka Lodowcowa
Shrek

---
Zmierzch
Księżyc w Nowiu
Atramentowe Serce
Eragorn
Seria Niefortunnych Zdarzeń
1 5 1
2009-12-01T20:53:02+01:00
Komedie:
- Różowa Pantera
- Benny Hill
- Narzeczony mimo woli
- Nie kłam kochanie
- Jeszcze raz

S-F:
- Góra czarownic
- Harry Potter
- Bakugan
- Tunele
- Magi nation ;p;p;p
2009-12-02T00:13:29+01:00
Komedie:
*Tenacious D
*Kac Vegas
*Gwiezdne Jaja Zemsta Świrów
*Rrrrrrr
*Czy leci z nami pilot?
*American Pie
*Wieczny Student
*Monty Python i Święty Graal


SF-przygodowe:
*GATTACA
*Eragon
*300 spartan
*Alien vs Predator
*Królestwo Niebieskie
*FAR CRY
*Piraci z Karaibów
*HULK
1 5 1