Odpowiedzi

2009-12-01T20:51:50+01:00
Dziesięcioro chłopców grało w piłkę.
Troje uczniów zgłosiło się do odpowiedzi.
Kilkanaścioro osób zachorowało.
Jedenaścioro dzieci wyszło na dwór.
Sześcioro chłopców tańczyło.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:59:41+01:00
Czworo dzieci umarło na świńską grypę.
Kotce mojego kolegi urodziło się sześcioro kociąt.
W pokoju zauważyłem aż pięcioro drzwi.
Przyglądałem się dwojgu szczeniętom i zauważyłem między nimi wiele podobieństw.
Byłem w kinie z siedmiorgiem innych osób.
5 4 5