Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:52:01+01:00
Jak Paweł II jest dla mnie autorytetem, bo imponuje mu jego postawa współczująca i pomagająca bliźnim. Wybaczył swojemu niedoszłemu zabójcy, dążył do ekumenizmu - jednym słowem robił wiele dla ludzkości, nie zważając tym samym na własne korzyści.
1 5 1
2009-12-01T20:51:41+01:00
Jan Paweł II jest dla mnie człowiekiem godnym do naśladowania. Kochał przyjaciół i wrogów, a także przebaczał wszystkim.
2009-12-01T20:53:30+01:00
Jan Paweł II jest dla mnie wzorem do naśladowania,ponieważ był to wspaniały człowiek.Traktował każdego równo i starał się każdemu pomóc.
Jan Paweł II to człowiek silnej wiary,który nie bał się rozmawiać z Bogiem o problemach ludzkości.
4 4 4