Odpowiedzi

  • paix
  • Początkujący
2009-12-01T20:59:55+01:00
P trapezu = (a+b) * h / 2

a = 0,4dm = 4cm
b = 3a = 3 * 4cm = 12cm
h = ?

P = (a+b) * h / 2
2P = (a+b) * h
2P / (a+b) = h
h = 2P / (a+b)

h = 2 * 80cm² / (4cm + 12cm)
h = 160cm² / 16cm
h = 10cm

Odp.: Wysokość jest równa 10cm.
4 5 4
2009-12-01T21:00:02+01:00
A=0,4dm=4cm
b=4cm*3=12cm

P=½(a+b)*h
80cm²=½(4cm+12cm)*h
h=10cm
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:00:26+01:00
A= 0,4 dm = 4cm
b = 3*0,4dm = 12 cm

P = 1/2 * (a+b) * h
1/2*(4+12)*h = 80 cm 2
8h = 80 / :8
h = 10

Wysokość tego trapezu wynosi 10 cm.

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże bez żadnych punktów.
4 4 4