zad. 1
1. ... białe rozczepia się na promienie o różnych barwach.
2. Zapalenie się ... światła zezwala pieszym na przejście przez jezdnię.
3. Bryła, najczęściej szklana, która rozczepia światło białe
zad. 2
Zapisz nazwy trzech organizmów zwierzęcych, które zmieniają swoje ubarwienie, upodabniając do otoczenia. Pomijając kameleona.
zad. 3
Kula ziemska otoczona jest powłoką gazową - ..............
Pochłania ona część promieniowania ..............
Wraz ze wzrostem odległości od powierzchni Ziemi ilość cząsteczek powietrza w atmosferze ..................
Panująca w niej temperatura ................ wraz ze wzrostem wysokości.
zad. 4
Ponumeruj kolejno warstwy atmosfery, zaczynając od położonej najbliżej powierzchni Ziemi.
stratosfera, troposfera, termosfera, egzosfera, mezosfera

2

Odpowiedzi

2009-12-01T20:59:35+01:00
Zad 1.
1.Światło
2.Zielone
3.Diament
Zad 2.
CHomik,Królik,Lis
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:02:47+01:00
Zad 1.
1.światło
2.Wiązki
3.Pryzmat
Zad 2.Patyczak.
Zad 3.-
Zad 4.Mezosfera,troposfera,egzosfera,termosfera,stratosfera
4 3 4