Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:08:09+01:00
13872 * 106,25% = 14739
Odp. Pod koniec roku szkolnego w bibliotece było 14739 książek.

Proszę ;*
2009-12-01T21:09:19+01:00
Książki które były - 13 872
książki które zostały zakupione - 6,25%*13 872 = 0,0625 * 13 872 = 867
aktualna liczba książek w biobliotece - 13 872 + 867 = 14 739
3 4 3
2009-12-01T21:09:31+01:00
Mozna to zrobić za pomocą proporcji , albo od razu 13872 razy 106,25% = 14739 .