Co dla ciebie znaczą słowa Jezusa:"ja jestem chlebem zywym ","jeśli kto spożywa ten chleb będzie zył na wieki","Chlebem który ja da jest moje ciało za zycia świata'

i jeszcze jedno
Jakie są skutki odżucenia pokarmu wieczności

plisss pomóżcie potrzebuje to na teraz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:13:27+01:00
Słowa Jezusa rozumiem tak, że jest on jedynym prawdziwym pokarmem, który daje życie wieczne. Pokarmem, który oddał za nas życie i karmi do syta.

Skutkiem odrzucenia wieczności jest odejście od Jezusa, od jego daru zbawienia, niechęć przyjęcia tego daru.
3 3 3
2009-12-01T21:31:12+01:00
"Ja jestem chlebem żywym"- wg.mnie to znaczy,że Jezus mówi o sobie ze pozostanie w sakramencie Eucharystii.
"Jeśli kto spożywa ten chleb będzie żył na wieki"-znaczy to, że jeśli będziemy przyjmować sakrament Eucharystii i trwać przy Jezusie to otrzymamy życie wieczne w Jego królestwie.
"Chlebem który ja dam jest moje ciało za życia świata''-oznacza to że Chrystus jest odkupicielem wszystkich ludzi.
Skutki odrzucenia pokarmu wiecznego:
-potępienie
-cierpienie
-rozterki i niepokoje
3 4 3