Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:14:19+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych.
2009-12-01T21:15:47+01:00
Zanieczyszczenia pochodzące ze statków , brak planktonu
2009-12-01T21:16:18+01:00
Przrzycznyn sa takie ze woda jest zaniczyszczona i ze jest malo ryb
1 5 1