Odpowiedzi

2009-12-01T21:20:31+01:00
NIE WIEM DOKŁADNIE CZY O TO CHODZI. :-)
180 CM2 - 108 CM2 = 0,72 M2
1 1 1
2009-12-01T21:27:06+01:00
OPWINIEN DOKUPI 0,72 M2 kafelek nie jestem w stanie napisac ile kafelek powinna dokupic poniewaz nie jest podany wymiar jednej kafli zawartej w opakowaniu dlatego tez powinienes podzielic 0,72 przez pole powierzchni jednej kafli w ten sposub otrzymasz liczbe kafli jakie nalezy dokupic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:32:11+01:00