Uzupełnij; Pod czas spalania pierwiastków chemicznych w...... powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego, powstają tlenki ..... lub.... niemetali. W reakcji chemicznej nazwanej reakcją..... , tlen i inny pierwiastek są....., a ......... to produkt reakcji chemicznej.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:33:49+01:00
...w tlenie...
...tlenki metali lub tlenki niemetali...
...reakcją syntezy...
...są substratami a tlenek to produkt reakcji chemicznej
2 5 2
2009-12-01T21:35:42+01:00
W tlenie
tlenki metali lub tlenki niemetali
reakcją syntezy
są substratami
a tlenek

tak wyrywkami wzielam ale jest po kolei wiec mam nadzieje ze pomoglam ;]
2 5 2
2009-12-01T21:35:14+01:00
Pod czas spalania pierwiastków chemicznych w TLENIE powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego, powstają tlenki ZASADOWE / METALI (OBA POPRAWNE) lub KWASOWE/ TLENKI(OBA POPRAWNE) niemetali. W reakcji chemicznej nazwanej reakcją SYNTEZY tlen i inny pierwiastek są SUBSTRATAMI , a TLENEK to produkt reakcji chemicznej.
2 3 2