Odpowiedzi

2009-12-01T21:33:39+01:00
Była grzesznicą, lecz po poznaniu Jezusa, po uwierzeniu.. zmienila sie, nawrocila
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:34:33+01:00
Maria Magdalena wg. bibli była kobietą pochodzącą z wioski Magdallah lub Migdal. Należała do kręgów uczniów Jezusa . Przyłączyla się do niego po tym, gdy wypędził z niej 7 złych duchów . To właśnie ona pierwsza zauważyła po śmierci Jezusa pusty grób i zawiadomiła Szymona Piotra . Jezus ukazał jej się po zmartwychwstaniu .
9 4 9