Odpowiedzi

2009-12-01T21:51:53+01:00
- św. Stanisław
-św. Aleksy
-św. Augustyn
-św. Tomasz
-św. Franciszek
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:55:29+01:00
-św. Franciszek z Asyżu
-św. Tomasz z Akwinu
Św. Adelajda
Św. Adrian
Św. Agapit I pp.
Św. Agnieszka z Montepulciano
Św. Agnieszka z Pragi
Św. Albert
Św. Albert - Adam Chmielowski
Św. Albert Wielki
Św. Aleksander Sauli
Św. Aleksy Falconieri
Św. Alfons Maria Liguori
Św. Alfons Rodriguez
Św. Alina z Forest
Św. Alojzy Gonzaga
Bł. Alojzy Orione
Bł. Amadeusz
Św. Andrzej
Św. Andrzej Bobola
Św. Andrzej Kim Taegon
Śwśw. Andrzej Świerad i Benedykt
Św. Aniela
Św. Aniela Merici
Bł. Aniela Salawa
Bł. Antoni Chevrier
Św. Antoni Maria Claret
Św. Antoni Maria Zaccaria
Św. Antoni Peczerski
Św. Antoni z Padwy
Św. Anzelm
Św. Atanazy z Athos
Św. August Schoeffler
Św. Augustyn
Św. Augustyn z Canterbury
Bł. Beatricze d'Este
Św. Beda
Św. Benedykt (Baducinga)
Św. Benedykt
Śwśw. Benedykt, Jan, Mateusz, Izaak, Krystyn
Bł. Benedykt XI pp.
Św. Benedykt Józef Labre
Św. Benedykt z Anianu
Św. Beniamin
Bł. Benigna

jesli potrzebujesz szczegolowiej to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ci_i_b%C5%82ogos%C5%82awieni_Ko%C5%9Bcio%C5%82a_katolickiego
5 4 5