Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:52:37+01:00
120 stopni + 120 stopni = 240 stopni.
360-240= 120

120 : 2 = 60 .

kąty przy dolnej podstawie mają po 60 stopni
28 4 28
2009-12-01T21:52:41+01:00
W trapezie rownoramiennym suma katow przy jednym ramieniu wynosi 180 stopni. jesli kat rozwarty ma 120 stopni to kat ostry ma 60 stopni
poniewaz jest to trapez rownoramienny to przy drugim ramieniu jest analogicznie
57 1 57