Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:55:14+01:00
A)(2a-1)(a+4)=2a²+8-a-4
b)(4a-1)(2-3a)=8a+12a²-1-4a
c)(x+√5)(x-√5)=x²-√5x+√5x
d)(2y-√3)(y+1)=2y²+3y-√3y-√2
e)a+√2)(a-√3)=a²-√3a+√2a-√6

1 5 1
2009-12-01T21:56:14+01:00
A)(2a-1)(a+4) = 2a² - 8a -a - 4
b)(4a-1)(2-3a) = 8a - 12a² -2 +6a
c)(x+√5)(x-√5) = x² - x√5 + x√5 - 5
d)(2y-√3)(y+1) = 2y² -2y -√3y - √3
e)(a+√2)(a-√3) = a² - √3a + √2a - √6
f)(2√2+k)(√2-1) = 2√4 - 2√2 + 2√4 - k