Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:59:57+01:00

3,2l =3,2dm3
3,2dm3=3200cm3

x=v1/v2

3200/640=5
Objętość naczynia A jest większa od objętości naczynia B 5razy
2009-12-01T21:59:51+01:00
1 litr to 1000 cm 3
3,2 l x 1000=3200 cm 3
3200 :640 =5
odp 5 razy
2009-12-01T22:01:45+01:00
1l=1dm³=1000cm³

3,2l=3200cm₃

3200cm³:640cm³=5

odp. Objetośc naczynia A jest 5 razy wieksza od objetości naczynia B.