RATUNKU!!!!!

Potrzebuje opisać dom swoich marzeń ale niestety po angielsku:) (gdzie się znajduje, co jest w okolicach, jaki to jest dom, ile pomieszczeń i jakich)

i opisać kolege/koleżanke z klasy która jest np. metalowcem, skejtem że sie różnie odemnie że jest rozrywkowa głosną osobą jakie nosi ubrania co lubi słuchać i jak mniej więcej się zachowuje ta osoba a jak ja) (podkreslic że jestem cichą spokojną i pilna uczenicą)

3

Odpowiedzi

2009-12-01T22:32:25+01:00
Friend with my class is very diffrient person.
Him style is cool becouse he is skater.
He have got very big trausers and very fine caps
He likes listening to music, and him favourite band are :
Chada, Peja and O.S.T.R
He is very loud, inteligent and cute ;)
I like him but I'm very quaiet good student
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T22:35:53+01:00
OPIS DOMU MARZEŃ :
Dom moich marzeń powinien być duży i przestronny . Pokoje powinny być przytulne i niezbyt wielkie żeby czuć się w nich dobrze . Chciałabym aby było w nim zawsze posprzatane . Dbałabym także o ogród i plac przed domem . Miałabym dużo kwiatow i roślinności oraz psa i inne zwierzęta . Dom byłby w ciekawych barwach - kolorowy .
Myślę, że tak wyglądałby dom moich marzeń .

House of my dream should be big and roomy. Chambers (peace) should be cosy and none too great that (in order to) feel in (to) them well < goods (right) >. I would like in order to there was in it always posprzatane. I would take care of garden also and square before house. I had a lot kwiatow and vegetation and dog and other animals. House would be in curious paints - color. I think, that house of my dream would look so.

OPIS KOLEŻANKI :
Moja przyjaciółka ma na imię (wpisz imię) Jest blondynką . Ma piękne, duże, niebieko-szare oczy i piegi pod oczami.
Ubiera się we własnym stylu co mi się bardzo podoba . Chodzi najczęściej w spodniach i tunikach, ale także w sukienach i spódniczkach . Preferuje związane włosy w kucyk .
Jest miła, inteligentna i mądra . Ma bardzo interesujące pomysły i propozycje . Jest super przyjaciółką !

My friend has on name(wpisz imię) There is blonde. Beautiful (fine) has, big, eye niebieko-szare and freckles under eyes. That in personal style very dress me please. It walks trousered most often and tunikach, and also in (to) sukienach and spódniczkach. Pony prefers in (to) related hair. It is nice, intelligent and wise. Has interesting ideas very and proposals. There is friend super!
2009-12-01T22:41:13+01:00
House of my dreams it big with around many spacious rooms. nice kitchen big and with rooms about beautiful colours with big windows and drzwiami.pokoje equipped with the TV set and the computer
1 5 1