Odpowiedzi

2009-12-01T22:36:33+01:00
Obydwa samochody jechały przez te samą ilość czasu tj. 3h:D
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T22:39:53+01:00
80 km/h - 240 km

s=v*t
240=80 * t
t=240 / 80
t=3h

180=60 * t
t=180 / 60
t=3h

odp. jechali tyle samo
13 3 13
2009-12-01T22:39:45+01:00
Samochód osobowy jedzie z predkoscia 80km/h a dostawczy z predkoscia 60km/h samochód osobowy przejechał 240 km a dostawczy przejechał 180 km który z samochodów jechał krócej???
240:80=3 180:60=3
Oba samochody jechaly trzy godziny
13 4 13