Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T22:48:01+01:00
2x+2*4/7x=44
2x+8/7x=44
14/7x+8/7x=44
22/7x=44 /*7/22 (mnożę obustronnie przez siedem dwudziestych drugich)
x=44*7/22 (tutaj 44 skraca się z 22)czyli
x=14

POZDRAWIAM :)
2009-12-01T22:49:06+01:00
2x+2*4/7
w miejsce x w tym dzialaniu podstawiamy to x czyli 44 i rozwiazujemy w ten sposob;
2*44+2*4/7=88+8/7=99i 1/7
odp; rozwiazanie to 99 i 1/7