Odpowiedzi

2009-12-01T22:48:12+01:00
2 m/s² * 5 s = 10 m/s

Tramwaj po 5 sekundach uzyska prędkość 10 m/s

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo je rozwiąże bez żadnych punktów ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T22:49:50+01:00
2) Tramwaj ruszył z przystanku z przyśpieszeniem 2m/s. Oblicz szybkość tramwaju po 5 sekundach.

1 sek - 2m
2 sek - 4m
3 sek - 6m
4 sek - 8m
5 sek - 10m
Po 5 sek zyska prędkosc 10m/sek