Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T23:28:24+01:00
Szanowny Panie Ryszardzie Grobelny - prezydencie Poznania.
Wnoszę z prośbą o dofinansowanie Muzeum Narodowego w Poznaniu. Muzeum ma coraz większe problemy finansowe. Wiele wystaw nie doszło w ogóle do skutku, przez co zainteresowanie naszym obiektem drastycznie spadło. W listopadzie miały do nas dotrzeć eksponaty z czasów wojny, mianowicie z Obozu Zagłady w Treblince. Niestety dyrekcja nie znalazła odpowiednich środków na sfinansowanie transportu i wynajęcia owych eksponatów. Nasze muzeum jest największym i dotychczas najlepiej prosperującym obiektem w całym mieście. Proszę więc w imieniu swoim, pracowników jak i wszystkich mieszkańców Poznania o dotacje.


Stroskany pracownik. (;P)
80 3 80
  • Boru
  • Rozwiązujący
2009-12-01T23:35:23+01:00
(miasto data) [po prawej stronie]

Do właścicieli Muzeum Sztuki w (miasto).

W imieniu Samorządu Szkolnego W szkole (szkola) w (miasto) zwracam się z uprzejmą prośbą, o wyporzyczenie strojów Sędziego oraz Adwokatów, potrzebnych na przedstawienie pt.: "Sąd nad Prawdą" do konkursu powiatowego.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie prośby.

Podpis [po prawej stronie]
125 3 125