Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T23:16:39+01:00
Napewno w sposób bardzo zorganizowany, wszystko bym sobie zaplanowała, odbyła wycieczkę w jedno miejsce, które zawsze chciałam zwiedzić oraz postarałabym się spędzić także czas z moją rodziną i moimi przyjaciółmi.
2 4 2
2009-12-01T23:47:05+01:00
A ja żyła bym sobie po prostu dalej. Tak samo jak bym nie wiedziała.
Miałam kiedyś to pytanie na religii i jak tak opowiedziałam to było dobrze. xD
2 4 2