Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T00:16:12+01:00
-Wie heist du? jak sie nazywasz
-Jch bin Ania nazywam sie ania
-Wie alt bis du? ile masz lat
-Jch habe 13 Jahre alt. mam 13 lat
-Was machst du gern Co lubisz robic chętnie.
-Jch spiele Computer gern. Ja lubie grac na komputerze chcętnie
-Tschuss.pa
-Tschuss.Pa
1 3 1
2009-12-02T00:17:46+01:00
Moje hobby - dialog !
Ja - Cześć ! Co u Ciebie ?
Kolega - Cześć. A dobrze ! A u Ciebie?
J - Też ok.
K - Wiesz mam jedno pytanie...co jest twoim hobby ? Czym się interesujesz ?
J - Moim hobby jest RBD - lubię ich piosenki !
K - Aha, często ich słuchasz ?
J - Dość często a czemu pytasz ?
K - A z ciekawości :)
J - Aha - okej muszę iść na lekcje, cześć !
K - Do zobaczenia :)

Mein Hobby - der Dialog!
Ich - hallo! Wie geht's?
Der Freund - die Hochachtung. Und einverstanden! Und bei dir?
J - auch ok.
K - du weißt ich habe eine Frage... was ist dein Hobby? Womit interessierst du dich?
J - mein Hobby sein RBD - ich mag ihre Lieder!
K - ja!, hörst du sie oftmals?
J - ziemlich oft und was fragst du?
K - und aus Neugier:)
J - ja! - okay muss ich für die Lektionen gehen, hallo!
K - zu dem Sehen:)