2 proste zadanka z wielomianami :)

1)
Wyznacz wzór wielomianu W, gdy:
W(x+4)=x²-3x-1

2)
Rozwiaz rownanie, rozkladajac jego lewa strone na czynniki, gdy jednym z tych czynnikow jest dwumian podany obok:

x³- 10x +27x -18 =0, x-3

I wlasnie chyba w tym zadaniu jest blad w podreczniku, wydaje mi sie, ze powinno byc 10x² dlatego prosilbym o rozwiazanie obu przypadkow.
Pozdrawiam. Daje 60 pkt i naj :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T10:03:10+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T13:10:46+01:00
W załączniku aha i 10x to dobrze przepisane zadanie