Odpowiedzi

2009-12-05T09:17:36+01:00
Byli sobie dwaj wojownicy szukali świętego gralaale zeby dostac do niego mape musieli wykonywać rużne zadania np zabić kogoś
2009-12-05T09:44:43+01:00
A co do tego wyzej , moze obydwoje chcieli (oddzielnie) znalezc tę mape ^^ i ktoremu pierwszeu sie uda przechodzi na nast. poziom. (ktorego dotyczy ta mapa) a ten przegrany dostaje nowego przeciwnika ;] xD

*różne pisze sie przez "ó" <zamknięte>
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T11:39:04+01:00
Może zróbcie coś w stylu Gothic???? Np. Był sobie bohater Bezimienny, który ni z tąd ni z owąd zaplątał się w serie zadań, które miały się przyczynić do ocalenia świata. Pokonał straszną bestię Śniącego, Zabił Smoki i zjednoczył świat ludzi i orków.
Świat może być umieszczony na terenie, gdzie porozmieszczane są wioski i miasta ludzi, a od połowy mapy mogą rozciągać sie wsie i miasta orków, którzy wyznają wiarę w smoki i demona Śniącego.
Życzę Powodzenia