Odpowiedzi

2009-12-02T09:16:53+01:00
⅔+5/7=14/21+15/21=29/21=1 8/21
5/6+4/9=15/18+8/18=23/18=1 5/18
5/8+7/10=50/80+56/80=106/80=1 26/80=1 6/20=1 3/10
2 3/4+1/3= 2 9/12+ 4/12= 2 13/12= 3 1/12
6 8/9+ 2 1/10=6 80/90+ 2 9/90= 8 89/90
2 7/9+ 3 5/6=2 14/18+ 3 15/18=5 29/18=6 11/18
2 9/10+ 3 7/15=2 27/30+ 3 14/30=5 41/30= 6 11/30
3/4-2/5=15/20- 8/20=23/20= 1 3/20
5/8-2/5=25/40-16/40=9/40
3/4-1/6=9/12-2/12=7/12
1 5/6-3/8=1 20/24- 9/24=1 11/24
5 7/9- 1 1/2= 5 14/18- 1 9/18= 4 9/18= 4 1/2
8 1/6- 2 2/5= 8 5/30- 2 12/30= 7 35/30- 2 12/30=5 23/30
5¼- 1 1/6=5 3/12- 1 2/12=4 1/12
8¾- 2 7/10 =8 30/40- 2 28/40= 6 2/40=6 1/20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T11:23:07+01:00
2/3+5/7= 14/21+ 15/21=29/21= 1 8/21
5/6+4/9= 15/18+ 8/18= 23/18= 1 5/18
5/8+7/10=25/40 + 28/40= 53/40= 1 13/40

2 3/4+1/3=2 9/12 +4/12= 2 13/12= 3 1/12
6 8/9+ 2 1/10=6 80/90 + 2 9/90= 8 89/90
2 7/9+ 3 5/6= 2 14/18 + 3 15/18= 5 29/18= 6 11/18
2 9/10+ 3 7/15=2 27/30 + 3 14/30= 5 41/30= 6 11/30
3/4-2/5=15/20 - 8/20= 7/20
5/8-2/5=25/40 - 16/40= 9/40
3/4-1/6=9/12 - 2/12= 7/12
1 5/6-3/8=1 20/24 - 9/24= 1 11/24
5 7/9- 1 1/2=5 14/18 - 1 9/18= 4 5/18
8 1/6- 2 2/5=8 5/30 - 2 12/30= 7 35/30 - 2 12/30= 5 23/30
5¼- 1 1/6=5 3/12 - 1 2/12= 4 1/12
8¾- 2 7/10= 8 30/40 - 2 28/40= 6 2/40= 6 1/20(skrócenie)
2009-12-02T11:22:59+01:00
²₃+⁵₇=¹⁴₂₁+¹⁵₂₁=²⁹₂₁=1⁸₂₁
⁵₆+⁴₉=¹⁵₁₈+⁸₁₈=²³₁₈=1⁵₁₈
⁵₈+⁷₁₀=⁵⁰₈₀+⁷²₈₀=¹²²₈₀=1⁴²₈₀=1²¹₄₀
2 3/4+1/3=¹¹₄+¹₃=³³₁₂+⁴₁₂=³⁷₁₂=3¹₁₂
6 8/9+ 2 1/10=⁶²₉+²¹₁₀=⁶²⁰₉₀+¹⁸⁹₉₀=⁸⁰⁹₉₀=8⁸⁹₉₀
2 7/9+ 3 5/6=²⁵₉+²³₆=⁵⁰₁₈+⁶⁹₁₈=¹¹⁹₁₈=6¹¹₁₈
2 9/10+ 3 7/15=²⁹₁₀+⁵²₁₅=⁸⁷₃₀+¹⁰⁴₃₀=¹⁹¹₃₀=6¹¹₃₀
3/4-2/5=¹⁵₂₀-⁸₂₀=⁷₂₀
5/8-2/5=²⁵₄₀-¹⁶₄₀=⁹₄₀
3/4-1/6=⁹₁₂-²₁₂=⁷₁₂
1 5/6-3/8=¹¹₆-³₈=⁴⁴₂₄-⁹₂₄=³⁵₂₄=1¹¹₂₄
5 7/9- 1 1/2=⁵²₉-³₂=¹⁰⁴₁₈-²⁷₁₈=⁷⁷₁₈=4⁵₁₈
8 1/6- 2 2/5=⁴⁹₆-¹²₅=²⁴⁵₃₀-¹⁷²₃₀=⁷³₃₀=2¹³₃₀
5¼- 1 1/6=²¹₄-⁷₆=⁶³₁₂-¹⁴₁₂=⁴⁹₁₂=4¹₁₂
8¾- 2 7/10=³⁵₄-²⁷₁₀=¹⁷⁵₂₀-⁵⁴₂₀=¹²¹₂₀=6¹₂₀