Odpowiedzi

2009-12-02T10:20:13+01:00
Gwa\iazda jest elementem swery niebieskiej częso spada w postaci komety. Gwiazdy tworzą gwiazdozbiory.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T10:54:03+01:00
Gosia Andrzejewicz – to dziewczyna, która sama dba o swoją promocję i osiąga sukces komercyjny. Jej pierwsza płyta początkowo rozpowszechniana przez stacje internetowe, stopniowo wzbudziła również zainteresowanie radiowych stacji komercyjnych i wreszcie mediów publicznych. Kilka kompozycji na jej pierwszej płycie to tak zwane „instant hits” czyli gotowe przeboje obcego autorstwa. Teraz na rynku jest już druga płyta. Gosia pokazała zdolności wokalne już w szkole podstawowej. Brała udział w wielu konkursach i zdobyła sporo wyróżnień. W szkole średniej śpiewała w zespole jazzowo-popowym założonym przez studentów Wydziału Jazzowego Akademii Muzycznej w Katowicach. Grupa zaistniała w lokalnej telewizji oraz dotarła do eliminacji koncertu Debiuty Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole. Jednak brak wzajemnego porozumienia między Gosią a kolegami sprawił, że odeszła z grupy i sama zaczęła komponować muzykę. W kwietniu 2005 roku Gosia została zaproszona na Konkurs Eurowizji przez zespół Ivan i Delfin. Wspomagała wokalnie ich piosenkę pt: „Czarna dziewczyno” oraz zagrała w tym utworze partie solowe na akordeonie. 10 kwietnia 2006 miała miejsce premiera reedycji debiutanckiego dwu płytowego albumu Gosi zatytułowanego “Gosia Andrzejewicz Plus”. Na albumie tym poza piosenkami z pierwszej płyty znalazły się nowe utwory, wersje instrumentalne, oraz wersje accapella dla Dj'ów. Płytę promowała piosenka “Pozwól żyć”, która została bardzo dobrze przyjęta przez fanów. 17 listopada 2006 światło dzienne ujrzała kolejna płyta Gosi, zatytułowana “Lustro”. Utworem promującym to wydawnictwo była napisana przez Gosię Andrzejewicz i Artura “Stone” Kamińskiego piosenka pt. “Trochę ciepła”. Spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem fanów. W kwietniu 2007 Gosia otrzymała trzy nominacje do Eska Music Awards 2007 w kategoriach: Artystka Roku, Hit Roku Pop, Radiowy Debiut Roku. Miesiąc później statuetka za Radiowy Debiut Roku powędrowała w ręce Gosi. Pod koniec kwietnia ukazała się pierwsza w karierze artystki kompilacja największych przebojów. Obecnie Gosia koncertuje i pracuje nad nowymi piosenkami. Popularność artystki rośnie, o czym świadczy powstanie fanclubów oraz ponad 1000 blogów, na których fani Gosi zamieścili teksty piosenek oraz mp3 utworów z jej płyt. Dyskografia Albumy Gosia Andrzejewicz (2005) • Gosia Adrzejewicz Plus (2005) • Lustro (2006).

Mam nadzieje, że pomogłam. ; )

1 5 1