Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T10:57:08+01:00
Skoro 5 zł to najwięcej, to 4 zł to będzie x %, więc radziłabym to zrobić na proporcje

5--100
4--x
5x=400/:5
x=80
100%-80%=20&
A więc ogórki są o 20% tańsze od pomidorów.

Pozdrawiam;**
2 3 2
2009-12-02T10:58:13+01:00
5zł-100%
4zł-X%

Rozwiązujemy na krzyż i wychodzi, że 400=5x
x=80%

czyli 100%-80%=20%
ogórki są tańsze od pomidorów o 20%
2 1 2