Odpowiedzi

2009-12-02T11:11:20+01:00
Spam to rodzaj niechcianej, mało istotnej, czy w ogóle niepotrzebnej wiadomości. Najczęściej mamy z nim do czynienia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Najlepszym sposobem walki ze spamami jest zakładanie specjalnych zabezpieczeń na komputery, podłączone do sieci.

Pozdrawiam;**
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:10:22+01:00
Spam jest anonimową, nieoczekiwaną, masowo rozsyłaną pocztą

Najlepiej założyć pocztę e-mail na stronie która chroni nas przed tego typu zagrożeniami. Na przykład na stronie internetowej www.wp.pl<oczywiście to tylko przykład>