Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T11:26:29+01:00
How important is family to you?
Jak ważna jest dla ciebie rodzina
are you more like your mather on your father
Bardziej lubisz matke czy ojca ?
would you like to have the father mather
Czy chciabyś mieć ojca/matke
2009-12-02T11:27:06+01:00
Wonld you like to hare the father mather -czy masz ochotę usłyszeć, jak ojciec wychował?

ane you mone like your mather on you father -
i ruszasz się tak jak swoja matka na swojego ojca

how important is family to you - jak ważna jest rodziną dla ciebie